Naposledy zobrazené

email

EMAIL
monika.noelova@iris-knihy.sk


phone

KONTAKTUJTE NÁS
0917 553 120


DOPRAVA ZDARMA
pri objednávkach nad 50 €


 

twitter facebook




Základy marketingu

Cena 8.64
Dostupnosť: na otázku
Rok vydania:
2007
Jazyk:
SK Slovenský jazyk
Počet strán:
224
Väzba:
pevná
Autor:
Viera Cibáková, Gabriela Bartáková

Cena bez DPH: 7.86
ISBN: 978-80-8078-156-9
EAN: 9788080781569
Vydavateľstvo: IURA EDITION spol. s
KS

Publikácia poskytuje komplexný pohľad na základné marketingové činnosti, ktoré musia súčasné podniky v podmienkach narastajúceho konkurenčného prostredia, procesov globalizácie, rozvoja informačných technológií a rastúcich požiadaviek zákazníkov nevyhnutne uplatňovať vo svojom podnikaní. Je rozdelená do piatich základných častí: základné pojmy marketingu a tvorba marketingovej koncepcie, strategické a marketingové plánovanie, marketingové prostredie a marketingový informačný systém, segmentáciu trhu a analýza nákupného správania, nástroje marketingového mixu. Publikácia by mala osloviť študentov, ktorí sa na profesionálnu marketingovú dráhu pripravujú, manažérov, ktorí profesiu už vykonávajú, ako aj všetkých podnikových zamestnancov, ktorí si chcú rozšíriť vedomosti z oblasti marketingových aktivít.


Opíšte bezpečnostný kód:   
nový kód