Naposledy zobrazené

email

EMAIL
monika.noelova@iris-knihy.sk


phone

KONTAKTUJTE NÁS
0917 553 120


DOPRAVA ZDARMA
pri objednávkach nad 50 €


 

twitter facebook




Základy marketingu I.

Cena 5.31
Dostupnosť: skladom +2
Rok vydania:
2008
Jazyk:
SK Slovenský jazyk
Počet strán:
163
Väzba:
brožovaná
Autor:
Eva Birnerová, Anna Križanová

Cena bez DPH: 4.83
ISBN: 978-80-8070-836-8
EAN: 9788080708368
Vydavateľstvo: EDIS-vydavateľstvo
KS

Cieľom prvej časti učebných textov je oboznámenie sa s problematikou základných úloh, ktoré stoja pred marketingovými manažérmi. Tieto sa týkajú najmä informačnej stránky obchodnej (odbytovej) politiky podniku, ktorá má za úlohu poznať trhy, na ktorých podnik už pôsobí alebo v budúcnosti pôsobiť chce. Prvé vydanie učebných textov je vzhľadom na dynamiku a rozsah zmien v marketingovom prostredí rozšírené o dôležité informácie v oblastiach, ktoré tieto zmeny najviac postihujú. Veríme, že cieľ sledovaný doplnením a prepracovaním učebných textov, ako aj naše osobné prianie - poskytnúť študentom základnú učebnú pomôcku pre štúdium problematiky marketingu, sa splní.

Výška: 290

Šírka: 205

Hmotnosť: 422


Opíšte bezpečnostný kód:   
nový kód